Evigo.pl - E-commerce w Polsce i na Świecie
- Tytuł: Evigo.pl - E-commerce w Polsce i na Świecie
- ID: 905
- URL:http://evigo.pl...
- PageRank:0
- Kliknięć: 9
- Wyświetleń: 979
- Data dodania: 16 12 2013
- CTR: 0.92%
- Słowa kluczowe: ecommerce, e-commerce, sklepy internetowe, handel elektroniczny, internet
- Kategorie:
Portal Evigo to serwis informacyjny o handlu elektronicznym. Kompletna dawka nowości z Polski i całego Świata na temat największych firm internetowych, bieżących trendów, mediów społecznościowych i technologii w detalicznym handlu internetowym. Publikujemy aktualne informacje w języku polskim (evigo.pl) i w języku angielskim (evigo.com), oddając także naszym użytkownikom codzienny newsletter. Zapraszamy na naszą stronę Evigo.pl i do zapisania na newsletter!
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Praca w domu »
Zarabianie przez sieć stało się ostatnio bardzo popularne. To bardzo dobra metoda na dorobienie sobie do kieszonkowego czy stypendium, ale również jako praca tymczasowa. Ten sposób zarabiania chwalą sobie inwalidzi, młode mamy czy osoby na urlopach zdrowotnych. Sposoby na zajęcie w Internecie opisane są na ebiznesblog....
Moja Budowa »
Blog budowlany Moja Budowa to prywatna strona, na której opisuję realizację dwóch projektów domów jednorodzinnych. Każdy z projektów to szczegółowe opisy każdego z etapów budowy domu. Znajdziesz u mnie również porady dotyczące rozpoczęcia procesu budowy. Zapraszam na blog budowlany, portal który może Ci pomóc znaleźć c...
Praca przez internet »
Nasz serwis to przede wszystkim ciekawe i interesujące wskazówki odnośnie tego jak się zarabia w sieci bez wychodzenia z mieszkania. Portal uzyskał dużą popularność dzięki praktycznym rozwiązaniom na tego typu temat. Non stop aktualizujemy go byście mogli zweryfikować nowe i najświeższe wpisy. Wpisy są świetne i pewne,...
Agencja Social Media »
Agencja social media ma przed sobą wiele wyzwań. Najpoważniejszym z nich jest właściwa komunikacja z użytkownikami. Promując markę należy dbać o jej pozytywny wizerunek. Na profilu marki nie może dochodzić do agresywnych dyskusji, negatywne komentarze muszą być zweryfikowane i odpowiednio potraktowane, a treści maksyma...