Power-Bank.it - Elektroniczne gadżety reklamowe z logo
- Tytuł: Power-Bank.it - Elektroniczne gadżety reklamowe z logo
- ID: 942
- URL:http://www.power-bank.it...
- PageRank:0
- Kliknięć: 8
- Wyświetleń: 1172
- Data dodania: 12 06 2014
- CTR: 0.68%
- Słowa kluczowe: pamięci USB, pamięci reklamowe, myszki z nadrukiem, pendrive z logo, pendrive, pendrive reklamowy, bezprzewodowe myszki reklamowe
- Kategorie:
Power-Bank.it posiada w swojej ofercie: power banki, myszki komputerowe, pendrive z logo, pamięci USB z przeznaczeniem reklamowym. Na każdym z produktów oferujemy znakowanie logotypem klienta. Największy wybór gadżetów reklamowych. Ciągłe nowości w naszej ofercie. Zapraszamy do współpracy i odwiedzenia naszej strony internetowej.
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Kolportaż ulotek - dystrybucja ulotek »
Oferujemy dystrybucję i kolportaż ulotek. W naszej firmie pracują doświadczeni pracownicy, którzy dbają o dobro naszego klienta, sprawia to, że każde zlecenie przebiega pomyślnie i bez większych utrudnień. Posiadamy odpowiednią kadrę, w pełni przeszkolonych pracowników, którzy doradzają z zakresu logistyki oraz projekt...
Dom mediowy Warszawa »
Media Concept to największy polski, niesieciowy dom mediowy, który specjalizuje się w planowaniu i zakupie mediów. Posiadamy duże doświadczenie w branży. Po 15 latach działania możemy poszczycić się ponad 60 zadowolonymi Klientami i przeszło 200 wykonanymi kampaniami. Media Concept to także rzetelne zaplecze reklamowe....
Agencja Social Media »
Agencja social media ma przed sobą wiele wyzwań. Najpoważniejszym z nich jest właściwa komunikacja z użytkownikami. Promując markę należy dbać o jej pozytywny wizerunek. Na profilu marki nie może dochodzić do agresywnych dyskusji, negatywne komentarze muszą być zweryfikowane i odpowiednio potraktowane, a treści maksyma...
Realizacja spotów rekalmowych How How »
By zrealizować spot reklamowy na potrzeby telewizji, konieczna jest współpraca wielu osób, odpowiedzialnych za różne kwestie. Pierwszą z takich osób jest copywriter tworzący scenariusz. Następnie storybordzista, który przetwarza wizję zawartą tekście na obrazy pokazujące poszczególne ujęcia reklamy. Kolejnym etapem jes...