Agencja badania rynku CeBRiS
- Tytuł: Agencja badania rynku CeBRiS
- ID: 1232
- URL:http://www.cebris.pl...
- PageRank:0
- Kliknięć: 0
- Wyświetleń: 653
- Data dodania: 27 11 2018
- CTR: 0%
- Słowa kluczowe: rekrutacja direct search, rekrutacja specjalistów, rekrutacja headhunting
- Kategorie:
Głównym elementem naszej działalności jest projektowanie oraz realizacja badań marketingowych. Posiadamy jednak również rozwinięty dział rekrutacji direct search zajmujący się szukaniem kandydatów na stanowiska specjalistyczne. Nasi headhunterzy mają doświadczenie w znajdowaniu odpowiednich osób na stanowiska w branżach IT, FMCG, biotechnologii oraz innych.
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
Opieka osób starszych »
Baza wiedzy na temat opieki osób starszych. Blog o tematyce opieki seniora, opisy chorób, sposobów opieki, ciekawostki medyczne, analizy demograficzne. Świadczymy usługi opieki nad osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi. Dysponujemy doświadczoną kadrą pracowników oraz wieloletnim doświadczeniem. Organizujemy ró...
Tanie długopisy z nadrukiem »
AdPen, firma oferująca ołówki reklamowe i tanie długopisy z nadrukiem, serdecznie zaprasza do zapoznania się z ofertą. Znaleźć ją można na stronie www firmy - wystarczy kliknąć w link. Na stronie oferta na tanie długopisy z nadrukiem, w tym długopisy ekologiczne! ...
Agencja Obsession | hostessy warszawa »
Agencja Obsession umożliwia wynajem profesjonalnych hostess, hostów oraz modelek i modeli na potrzeby biznesowe, marketingowe oraz reklamowe. Indywidualnie wyselekcjonowane hostessy na imprezy firmowe mają odpowiednie doświadczenie - nie tylko we współpracy z przedsiębiorstwami z miasta Warszawa, ale także z przedsiębi...
Jak oszczędzać na zakupach spożywczych »
Zakupy spożywcze stanowią znaczący element naszego budżetu domowego. Niezależnie od tego, czy jesteśmy studentami, pracownikami czy rodzicami, każdy z nas szuka sposobów na oszczędzanie podczas robienia zakupów spożywczych. Oto kilka praktycznych porad, które pomogą ci zacząć oszczędzać na jedzeniu, nie rezygnując z ja...